Listy dyskusyjne

Lista dyskusyjna członków Polskiego Towarzystwa Hegla i Marksa

Jak się zapisać?

UWAGA: W listach dyskusyjnych PTHM mogą uczestniczyć tylko członkowie Towarzystwa. Do korzystania z nich wymagane jest posiadanie konta Google. W razie jakichkolwiek problemów proszę pytać (pisać do) Piotra Strębskiego (e-mail: strebski@o2.pl; tel. 0 504 699 231).

1. Konto Google zakładamy poprzez wejście na stronę Utwórz konto Google, gdzie podajemy swój posiadany adres e-mail (będzie on służył do otrzymywania/wysyłania wiadomości na listę dyskusyjną, ale także do logowania się na swoje konto celem, dla przykładu, przejrzenia archiwum wysłanych na listę wiadomości), hasło do swego nowego konta (może być takie samo jak hasło do konta pocztowego), miejsce, gdzie się znajdujemy (wybierając Polska będziemy mieć profil Google w języku polskim) oraz przepisując tzw. słowo weryfikujące w okienko poniżej wyświetlonego obrazka z tymże słowem. Klikamy przycisk „Akceptuję. Stwórz moje konto.”.

2. Celem potwierdzenia poprawności działania podanego adresu e-mail logujemy się na swoje konto pocztowe (lub poprzez swój program do czytania poczty odbieramy nowe e-maile) i klikamy na odnośnik umieszczony w e-mailu wysłanym nam przez Google Accounts.

3. Po weryfikacji nasze konto jest już aktywne i możemy przystąpić do zapisania się na wybraną przez nas listę dyskusyjną. W tym celu klikamy na pożądany odnośnik do listy dyskusyjnej, na którą chcemy się zapisać (adresy u góry niniejszej strony) i na wyświetlonej stronie odnajdujemy napis „Zapisz się i stań się członkiem”. System poprosi nas o podanie naszego adresu e-mail i hasła, które wybraliśmy podczas tworzenia konta Google (bądź tylko hasła, gdy adres e-mail został wprowadzony automatycznie).

4. Jeśli zalogowaliśmy się na nasze konto Google po raz pierwszy system poprosi nas o parę informacji (np. o podanie swojego pseudonimu, pod jakim będziemy występować na listach dyskusyjnych, czy sposobu otrzymywania przez nas wiadomości z grupy), po których podaniu klikamy na guzik z napisem „Zapisz się do grupy”.

5. Teraz oczekujemy na potwierdzenie naszego zapisu na grupę przez jej administratora. Z chwilą, gdy potwierdzenie zostanie uzyskane staliśmy się pełnoprawnym członkiem listy dyskusyjnej i będziemy otrzymywać wiadomości e-mail wysłane na listę, a korzystając ze specjalnego adresu (podanego na głównej stronie listy dyskusyjnej po zalogowaniu na konto Google) – także wysyłać wiadomości do innych użytkowników listy dyskusyjnej.